Thursday, May 10, 2012

PIRAMIDE CU NUCA DE COCOS

PIRAMIDE

Bine v-am gasit si de aceasta data dragele mele cititoare. Astazi m-am gandit la o reteta de un desert minunat. Asa cum am pus si prezentarea, este spectaculos la aparitie, insa usor de facut.
Este prajitura copilariei mele, si cu nostalgie o impartasesc.

Avem nevoie pt aceasta retat de:

125 gr biscuiti cu unt (1/2 pachet)
200 gr pandispan
3 linguri cacao
125 gr nuca de cocos(macinata fin)
1 cutie lapte condensat indulcit (eu am folosit cutie de 390 gr)
1 lingura esenta de vanilie
4 linguri esenta de rom
125 gr stafide, caise sau alte fructe uscate(la alegere)
100 nuca macinata (optional)
250 gr nuca de cocos fin macinata (pt decorat)

Mode de pregatire:
Sfaramati biscuiti in bucati, apoi pandispanul rupt de asemenea in bucati mici. Se adauga cacaua, nuca de cocos(cele 125 gr), fructele uscate si nuca(daca ati ales sa folositi). Se amesteca toate omogen, apoi se adauga cutia de lapte condensat si aromele. Se framanta bine pana se incorporeaza toate ingredientele.

Inainte de a forma piramidele, este recomdata sa se guste din compozitie pt a stii daca este destul de aromata. cantitatile de arome specificate de mine in reteta creaza un echilibru perfect, insa pot fii persoane care prefera mai multa vanilie sau esenta de rom. In cazul in care se doreste mai aromat, se adauga dupa gust.

Formarea piramidelor este extrem de simpla. Sunt convinsa ca toata lumea are in casa o forma de sorts lamaia. Da, aceasta forma o vom folosii, insa nu pt a stoarce ceva. Astfel, se umple forma de stors lamaia, folosim forma invers, cu suficienta compozitie cat sa se niveleze la baza.Ati inteles ce am vrut sa spun, nu?

Apoi, se scutura bine, cam un scuturat este suficient si piramida a cazut direct in farfurie. Se presara cu nuca de cocos si dupa ce le-ati format pe toate se dau rece timp de 1 ora.

Este delicios si simplu de facut. Copii pot consuma de asemenea, nu contine extrem de multa cacao.

Va doresc spor la treaba si pofta buna!

1 comment:

  1. NOTA:

    Pentru cei care nu iubesc nuca de cocos, se poate folosiicacao pudra.
    Astfel, din compozitie se elimina nuca de cocos, iar pt finisat se foloseste pudra de cacao. Sunt la fel de bune!!!

    Promit sa revin cu mai multe fotografii!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...